پادکست ها و آموزش ها


خوب ، بنابراین شاید عنوان این پست کمی جسورانه باشد ، اما در این قسمت ، من بیشتر در مورد پادکست با یکی از پرکارترین پادکست های کره زمین صحبت می کنم.


اگر خواننده دیرینه ای هستید ، می دانید که من فکر می کنم پادکست ابزاری شگفت انگیز برای تولید سرب و همچنین ایجاد مخاطبان است.



مهمان من برای قسمت این هفته پادکست بازاریابی داکت تپ ، جان لی دوما است. جان بنیانگذار و میزبان پادکست برنده جوایز EOFire است ، جایی که وی هفت روز در هفته با کارآفرینان موفق مصاحبه می کند. او همچنین نویسنده ژورنال آزادی ، ژورنالی سخت تحت پوشش است که شما را در رسیدن به بزرگترین هدف خود در 100 روز راهنمایی می کند. همانطور که شاید از عنوان و این مقدمه حدس زده باشید ، من و جان در مورد پادکست صحبت می کنیم.


جان همیشه یک پدیده پادکست نبود. روز روزی که او از دانشکده فارغ التحصیل شد ، جان به ارتش پیوست و هفت سال قبل از شرکت در دانشکده حقوق خدمت کشورمان بود. پس از تصمیم گیری دانشکده حقوق متناسب نیست ، او وارد دنیای شرکتها شد و در بوستون ، نیویورک و سن دیگو زندگی کرد و در آنجا پادکست را کشف کرد. به سرعت پیشروی امروز ، جان بیش از 1 میلیون شنوند ماهانه دارد.


سوالاتی که از جان لی دوماس می پرسم:

آیا در دنیای پادکست چیزی جدید وجود دارد که مردم باید به آن توجه کنند؟

پس از اتمام ضبط یک قسمت ، روند شما چگونه است؟

نظر شما در مورد اعتیاد به مواد مخدره درباره فیلم زنده چیست؟

اگر گوش دهید اگر یاد خواهید گرفت:

چرا انتخاب یک طاقچه برای پادکست موفق بسیار مهم است.

چه ابزارهایی برای تولید پادکست و تولید پس از تولید توصیه می شود.

اهمیت تعیین هدف و چگونگی تحقق این اهداف.


منبع


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زعفران fitbudyclub Jasmine نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون)) سونوگرافی چیست Michelle دقایقی تفکر