پادکست ها و آموزش ها
خوب ، بنابراین شاید عنوان این پست کمی جسورانه باشد ، اما در این قسمت ، من بیشتر در مورد پادکست با یکی از پرکارترین پادکست های کره زمین صحبت می کنم.
اگر خواننده دیرینه ای هستید ، می دانید که من فکر می کنم پادکست ابزاری شگفت انگیز برای تولید سرب و همچنین ایجاد مخاطبان است.
مهمان من برای قسمت این هفته پادکست بازاریابی داکت تپ ، جان لی دوما است. جان بنیانگذار و میزبان پادکست برنده جوایز EOFire است ، جایی که وی هفت روز در هفته با کارآفرینان موفق مصاحبه می کند. او همچنین نویسنده ژورنال آزادی ، ژورنالی سخت تحت پوشش است که شما را در رسیدن به بزرگترین هدف خود در 100 روز راهنمایی می کند. همانطور که شاید از عنوان و این مقدمه حدس زده باشید ، من و جان در مورد پادکست صحبت می کنیم.
جان همیشه یک پدیده پادکست نبود. روز روزی که او از دانشکده فارغ التحصیل شد ، جان به ارتش پیوست و هفت سال قبل از شرکت در دانشکده حقوق خدمت کشورمان بود. پس از تصمیم گیری دانشکده حقوق متناسب نیست ، او وارد دنیای شرکتها شد و در بوستون ، نیویورک و سن دیگو زندگی کرد و در آنجا پادکست را کشف کرد. به سرعت پیشروی امروز ، جان بیش از 1 میلیون شنوند ماهانه دارد.
سوالاتی که از جان لی دوماس می پرسم:
آیا در دنیای پادکست چیزی جدید وجود دارد که مردم باید به آن توجه کنند؟
پس از اتمام ضبط یک قسمت ، روند شما چگونه است؟
نظر شما در مورد اعتیاد به مواد مخدره درباره فیلم زنده چیست؟
اگر گوش دهید اگر یاد خواهید گرفت:
چرا انتخاب یک طاقچه برای پادکست موفق بسیار مهم است.
چه ابزارهایی برای تولید پادکست و تولید پس از تولید توصیه می شود.
اهمیت تعیین هدف و چگونگی تحقق این اهداف.
درباره این سایت